Vandaag is onze 4011 naar de jaarlijkse keuring geweest.
Deze Scania Omnilink uit 2011 is een bijzondere wagen. Niet alleen omdat het een leuke en goede bus is, maar zijn seriegenoten rijden nog bij EBS op de dienst in IJsselvecht.
De keurmeester was zeer te spreken over de staat, hij mag weer een jaar de weg op!