GVB 110 weer de weg op!

Gisteren was een heugelijke dag, na een paar jaar stilstand is onze GVB 110 weer APK-goedgekeurd door de RDW.
De 110 stamt uit 1973 en is al sinds 1989 museumbus. Sinds 2013 is hij in eigendom van de OVCN. Helaas raakte de 110 met defecten aan de kant in 2023. Tot nu! We hebben er flink aan gewerkt, met resultaat!
In het jaar waarin de CSA-1 jarig is en 60 wordt, is onze CSA-1 met nummer 110 weer inzetbaar!

Welkom terug, 110!